Hande Subasi is thankful to Pakistani fans for reminding her how much she loved working on Ertugrul 421

Hande Subasi پاکستانی شائقین کا شکریہ ادا کرتی ہیں کہ انہیں اس کی یاد دلانے پر کہ ان کا ارتغل میں کام کرنا کتنا پسند ایا ہے

اکیز ہاتون نے آخری سانس لیا تو ایک بھی خشک آنکھ نہیں تھی۔ ارتغل کے مداح جنگجو کیی قبیلے کی عورت کو سخت نیلی آنکھوں سے پیار کرتے تھے ، ان کے ایک پسندیدہ ہیرو ، تورگت الپ سے شادی کی تھی۔

Hande Subasi کے سب سے اوپر درجہ بند ہونے والے پہلے سیزن میں: ارتغل ، ایاز صحیح کے حق میں کھڑے ہوئے ، بہادری سے لڑے اور زیادتی برداشت کی۔ دوسرے سیزن کے آغاز میں ، وہ منگولوں کے ہاتھوں جلایا جانے والا ایک انتہائی بہادر – لیکن حیرت انگیز – موت کی موت ہوگئی۔ یہ شو کے سب سے افسوسناک مناظر میں سے ایک تھا۔

Hande Subasi: ارتغل نے مزید چار سیزن میں دوسرے کرداروں کے ساتھ اہم کردار ادا کیا ، لیکن ایاز یادگار رہا۔ اکیز کی اداکاری کرنے والی ترک اداکارہ ہنڈی سباسی نے اس شو کو اس کے ملک میں نشر کیا تو اس کی پذیرائی سے لطف اندوز ہوا ، اور اب ، کچھ سال بعد ، ڈیرلیس کے ساتھ: ایرٹگلول پاکستان میں ایک بہت بڑی ہٹ فلم بن گیا ہے ، اس نے حال ہی میں ایک بالکل نیا ، بہت بڑا کام حاصل کیا پرستار کی بنیاد
آئیکن سے خصوصی گفتگو کرتے ہوئے وہ کہتی ہیں ، “میرے پاکستانی مداحوں کا شکریہ ، کئی سالوں بعد مجھے ایک بار پھر یاد آگیا کہ مجھے شو میں کام کرنا اور اکیز کو کھیلنا کتنا پسند ہے۔ یہ انسٹاگرام کے ذریعہ ہی میں نے محسوس کیا کہ پاکستان میں اب میرے بہت سارے مداح ہیں۔ مجھے اعزاز محسوس ہورہا ہے۔

آکیز کی پردے کے کال کے پانچ سال سے زیادہ کے بعد ، ہینڈے کا کیریئر کیئ قبیلے کے باشندے کبھی نہ ختم ہونے والے گھاس کے علاقوں سے آگے بڑھا ہے۔ وہ اب ایک میوزیکل ڈرامہ ، سیو میکٹن اولوڈو ڈیزائنر میں کام کررہی ہیں ، جس کا ترجمہ ہے “وہ محبت کی وجہ سے ہلاک ہوگئے ہیں” ، اور ایک ایسی غریب عورت کی کہانی چاک کرتی ہے جو گلوکارہ بننے کے خواب کے تعاقب میں ہے۔

اس خبر پر اپنی رائے کا اظہار کریں