how many hours need to sleep 367

سائنس کے مطابق ہمیں اپنی عمر میں واقعی کتنی نیند کی ضرورت ہے۔

کتنی نیند ہمیں واقعی اپنی عمرمیں سائنس کے مطابق روزانہ کی ضرورت ہے .
ہم نے اپنی حیاتیاتی گھڑیوں کے بارے میں بہت کچھ سنا ہے اور نیند کے چکر کا احترام کرنے سے صحت کے فوائد کو کس طرح فائدہ پہنچ سکتا ہے۔ عام طور پر ، لوگوں کا خیال ہے کہ 7 سے 8 گھنٹے کافی ہیں ، لیکن ایسا ہمیشہ نہیں ہوتا ہے۔
نیند ہماری زندگی کا لازمی جزو ہے۔ کام پر ایک لمبا اور سخت دن کے بعد سونے سے بہتر کوئی اور چیز نہیں ہے۔ صحت مند نیند آرام اور صحت یابی کے لیے بہت ضروری ہے۔ لیکن ہمیں کتنے گھنٹے اچھی طرح سے سونے کی ضرورت ہے؟

ََنیند کی کمی

ہم میں سے بہت سے لوگ ہفتے کے آخر میں آرام کرنے کا انتظار کرتے ہیں۔ لیکن بہتر ہے کہ انٹرنیٹ پر تازہ ترین وائرل ویڈیو دیکھنے کے خواب کو نظرانداز نہ کریں۔ سب سے پہلے ، نیند کی کمی مستقبل کے نیند کی اقساط کے معیار پر منفی اثر ڈالتی ہے۔ دوسرا ، نیند کی کمی کا ہماری صحت پر نقصان دہ اثر پڑتا ہے۔

زیادہ نیند نہ لینا ہماری قوت مدافعت کو کمزور کرتا ہے اور اس کے سنگین نتائج بھی درج ذیل مسائل اور بیماریوں کی نشوونما کا خطرہ بن سکتے ہیں۔

تھکن
ذہنی دباؤ
ہارمونل فنکشن میں تبدیلیاں۔
قلبی امراض
بصری معذوری
ذیابیطس.
ان سب کے علاوہ ، خراب نیند جسم اور ظاہری شکل کو منفی طور پر متاثر کرتی ہے۔ اس کے نتیجے میں ، وزن میں اضافہ ، آنکھوں کے دائرے ، پیلا پن اور خراب ظاہری شکل ظاہر ہوتی ہے۔ نیند کی یہ کمی کم حراستی ، روزانہ کی کارکردگی میں کمی اور قبل از وقت عمر بڑھنے کا باعث بھی بنتی ہے۔

ََِعمر اور نیند

عمر نہ صرف ہماری حالت اور جسم کے کام کو متاثر کرتی ہے۔ سائنسدانوں نے اچھی طرح سے سونے کے لئے درکار عمر اور گھنٹوں کی تعداد کے درمیان تعلق قائم کیا ہے۔

0-3 ماہ: 14-17 گھنٹے
4-11 ماہ: 12-15 گھنٹے
1-2 سال: 11-14 گھنٹے
3-5 سال: 10-13 گھنٹے
6-13 سال: 9-11 گھنٹے
14-17 سال: 8-10 گھنٹے
18-25 سال: 7-9 گھنٹے
26-64 سال: 7-9 گھنٹے
65 سال سے زیادہ: 7-8 گھنٹے۔

نیند میں بہتری

یہ ضروری ہے کہ آپ جو نیند حاصل کر رہے ہو اس کے معیار اور مدت پر گہری توجہ دیں۔ نیند کی کمی صحت کی خرابی کا باعث بن سکتی ہے۔ روزانہ کافی نیند لینے اور تازہ دم محسوس کرنے کے ل to آپ درج ذیل نکات استعمال کرسکتے ہیں:

اپنے دن اور راتیں الگ رکھیں۔ یہ یاد رکھنا ضروری ہے کہ لوگوں کو دن میں بیدار رہنا چاہئے اور رات کو سونا چاہئے۔ اگر آپ اس اسکیم کو توڑ دیتے ہیں تو ، شاید آپ کو نیند میں تکلیف ہوگی۔
سو جاؤ اور روزانہ اسی وقت بیدار ہوجاؤ۔
سونے سے پہلے ٹانک مشروبات نہ پیئے۔
رات کو زیادہ کھا نا کھائیں۔
کمرے میں ایک پُرجوش اور آرام دہ ماحول بنائیں۔
آرام دہ اور پرسکون بستر اور معیاری بستر کا انتخاب کریں۔
باہر چلنے کے لئے ایک چھوٹی سی چہل قدمی آپ کو تیز نیند آنے میں مدد دے گی۔
سونے سے پہلے آلات کا استعمال نہ کرنے کی کوشش کریں اور رات کے وقت سامان بند کردیں۔
جسمانی سرگرمی اور نرمی کی تکنیک پر توجہ دیں۔

کیٹاگری میں : صحت

اس خبر پر اپنی رائے کا اظہار کریں