103

او آئی سی کے خصوصی ایلچی کا اپنے وفد کے ہمراہ آزاد کشمیر کا دورہ

مظفرآباد ( ڈیلی اردو نیوز نیٹ ورک) او آئی سی کے خصوصی ایلچی برائے جموں و کشمیر سفیر یوسف الدوبے اپنے تین رکنی وفد کے ساتھ 11 سے 14 اکتوبر 2023 تک پاکستان اور آزاد جموں و کشمیر کا دورہ کر رہے ہیں جس کی میزبانی حکومت پاکستان کر رہی ہے۔
او آئی سی میں پاکستان کے مستقل نمائندے سفیر فواد شیر نے آج خصوصی ایلچی کو دورے کے خاکہ اور مقبوضہ جموں و کشمیر کی تشویشناک حد تک مخدوش صورتحال سے آگاہ کیا۔تین روزہ دورے کے دوران خصوصی ایلچی پاکستانی اور کشمیری قیادت سے ملاقاتیں کریں گے، کشمیری عوام کے نمائندوں اور تھنک ٹینکس میں بات چیت کریں گے۔ خصوصی ایلچی لائن آف کنٹرول (ایل او سی) کا دورہ بھی کریں گے۔ ایل او سی پر وہ پناہ گزینوں اور کراس ایل او سی پر بھارتی گولہ باری کے متاثرین سے ملاقات کریں گے تاکہ ان کے تجربات کو سن کر صورتحال کی سنگینی کا اندازہ لگایا جا سکے۔
آزاد جموں و کشمیر کے خصوصی ایلچی کا دورہ جموں و کشمیر کے بارے میں او آئی سی پلان آف ایکشن کے تحت لازمی قرار دیا گیا تھا جسے مارچ 2022 میں اسلام آباد میں وزرائے خارجہ کی 48 ویں کونسل (CFM) نے منظور کیا تھا۔ او آئی سی کے خصوصی ایلچی کے جموں کے دوروں اور کشمیر اسے اس قابل بناتا ہے کہ وہ زمینی صورتحال کا جائزہ لے سکے اور اپنے مشاہدات کی رپورٹ CFM کو دے سکے۔ خصوصی ایلچی نے اس سے قبل مارچ 2020 اور نومبر 2021 میں پاکستان اور آزاد جموں و کشمیر کا دورہ کیا تھا ۔ اس دورے سے خصوصی ایلچی کے مشاہدات سربراہی اجلاس سے پہلے پیش کی گئی رپورٹ میں جھلکیں گے۔او آئی سی کے خصوصی ایلچی کا جموں و کشمیر کا دورہ کشمیریوں کے ناقابل تنسیخ حق خودارادیت کو برقرار رکھنے کے لیے او آئی سی کے غیر متزلزل عزم کا منہ بولتا ثبوت ہے۔ یہ ہر فورم پر بھارتی قابض افواج کے ہاتھوں کشمیریوں کی حالت زار اور ان پر ہونے والے مسلسل ظلم و ستم کو اجاگر کرنے کے لیے پاکستان کے پختہ عزم کا بھی گواہ ہے۔

اس خبر پر اپنی رائے کا اظہار کریں